Skip to content

Viata la tara, inceputuri

Octombrie 12, 2015

De multa vreme ma gandesc cum sa va spun povestea coltului meu de rai… poate nu va intereseaza, poate nu este ceva spectaculos… dar m-am gandit in cele din urma ca, poate Primul bradut plantatexperienta mea va putea, candva, cumva, sa fie de ajutor cuiva… .

Viata la tara, pentru un orasean romantic, este numai lapte si miere, pomi infloriti, fluturi si viata simpla in armonie cu natura, apa curata si aer „ca cristalul” si, ca sa fac „o gluma de serviciu”, lipsa apometrelor si a repartitoarelor.Cand am cumparat aceasta casa nu doream decat sa fac o investitie intr-o casa la tara, un loc unde sa ma duc si eu ca boierii, sa admir zumzetul albinutelor harnice, sa miros florile (dar nu pe la radacina!), sa inspir aer curat si sa ma dau mare in fata fraierilor care nu aveau si ei o „casa de vacanta”… sau nu.

De fapt am crescut la curte in Bucuresti si am fost, din cei doi frati care suntem, „magarul ala mare”, ala care spargea lemne, cara carbuni, facea focul si dadea zapada, ranea la porci si la gaini… si toate aceste, paradoxal, m-au facut sa ma indragostesc de aceasta viata deloc simpla: viata la curte. Pe timpul impuscatului, multi dintre cei care erau mutati cu forta in condominii, adica la bloc, aproape ca mureau cu zile lipsiti fiind de libertatea, responsabilitatea si munca continua pe care o presupune viata intr-o gospodarie „pe pamant”.

Imi place foarte mult sa gatesc, mai bine sau mai rau, si, dupa cum foarte multi dintre voi stiu, nu ma dau in laturi de la o friptura nesanatoasa, iubesc colesterolul si nici de sprit nu m-am speriat vreodata. Sunt un gurmand fara diploma, dar declarat, si muraturile sunt prima mea dragoste dupa mama, Dumnezeu sa o odihneasca!

La bloc muraturile nu mi-au tinut niciodata mai mult de doua luni (acum insa am noi retete care au rezolvat problema) si, o sa radeti… sau nu… atunci cand mi-am dorit o casa la tara mi-am dorit o casa cu un beci unde sa imi pot pastra muraturile mult iubite si atat de necesare la masa omului. Si… iar o sa radeti: am cumparat in cele din urma  o casa la tara fara pivnita! 🙂

Sunt atat de multe de spus si am de gand sa sa va las in suspans, ca sa iasa bine blogul si sa mai reveniti un pic pentru ca a scazut fantastic traficul in ultima vreme. Stiu un blog despre viata la tara care, desi ne tinea cu sufletul la gura, autorul (autoarea de fapt) a renuntat sa ne mai povesteasca despre stramutarea la tara si viata familiei in mediul rural, din motive necunoscute si, totusi si azi blogul (fara postari de cativa ani) are un trafic intens. O statistica de anul trecut, anul de gratie 2014 spunea ca peste 100000 de oraseni din Romania se muta anual la sate.

Eu, nu mi-am dorit sa ma mut la tara, dar, dupa ce am plantat primul pom mi-am dorit din tot sufletul sa fac parte din aceasta statistica. Voi v-ati muta la tara?

 

One Comment
  1. Silviu permalink

    Da, m-aş muta! cu tot ce înseamnă viaţa la ţară…

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

Viata in patru :)

Blog dedicat copiilor nostri si emigrarii in Danemarca

