Skip to content

Vanzarile, trainerii, piata si reprezentantii de vanzari

Noiembrie 9, 2014

iubesc vanzarilePrimesc la cateva zile un newsletter, adica o scrisoare din asta pe email de la un cunoscut trainer din Romania, repet: din Romania. Omul asta este ok, mai ales ca, sunt sigur, „are frigiderul plin”… toti agentii de vanzari sau reprezentantii de vanzari se ocupa la fiecare email cu „aprovizionarea”! 

Nu voi da numele acestui trainer de vanzari dar, cei care lucreaza in domeniu si sunt interesati de trainingurile de vanzari, agenti de vanzari, reprezentanti de vanzari, consilieri de vanzari, si cati or sa citeasca isi vor da seama despre ce scriu aici!

Omul asta ii invata, dupa „invataturi straine”, pe directorii de vanzari sau alte persoane din top-management ca vanzatorii lor sunt de fapt niste „muhaiele” (expresia imi apartine, conform DEX 🙂 ) care nu stiu sa vanda scump! Adica agentii astia de vanzari cauta scuze sa nu vanda produsele sau serviciile foarte scumpe, adica nu se pricep sa ii prosteasca pe clienti, nu stiu acesti vanzatori de doi lei sa ii vrajeasca pe oameni sa cumpere la preturi foarte mari!

Omu’ traduce „invataturi” din democratii si economii de piata vechi, clasice, in care, in general, a intrat in constiinta colectiva iar consumatorul este foarte convins ca este prea sarac sa cumpere ieftin.

In Romania insa, numai eu cunosc patru firme care au dificultati in acest moment pentru ca vand produse sau servicii foarte scumpe! Dupa parerea stimabilului trainer de vanzari, de vina sunt reprezentantii, agentii de vanzari! Cel putin asta incearca sa le inoculeze managerilor din vanzari, tocmai pentru a-si vinde el marfa: trainingul de vanzari.

Pai bine mai nene, cat crezi ca o sa-ti mai mearga? Vinde-mi mie ce vand eu! O sa-ti repet la nesfarsit: nu am bani! Si stii de ce? Pentru ca, chiar nu am! Capisci?

One Comment
  1. Gabi Doncea permalink

    Ce rau imi pare ca ti-am descoperit blogul asa de tarziu! Si ce bine imi pare ca am citit articolul asta! Eu chiar credeam ca nu fac o prospectare buna, ca nu stiu CUI sa vand si uneori nici CUM sa vand… De fapt de multe ori trebuie sa luam lucrurile asa cum sunt: nu suntem intotdeauna noi de vina. Uneori piata este grea. Oamenii chiar nu au bani. Si daca am inteles treaba asta, ma simt mult mai bine in pielea mea de vanzator portocaliu. Multumesc, mi-a facut mai bine ca un training aceasta lectura.

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

Viata in patru :)

Blog dedicat copiilor nostri si emigrarii in Danemarca

