Skip to content

Sa nu minti niciodata un vanzator… bun

Mai 2, 2014

cald callingDragii mei „prieteni”, imi pare rau ca trebuie sa fac o continuare la un articol mai vechi referitor la prietenie si minciuni. Hai sa fiu eu primul sincer (cum dealtfel sunt dintodeauna cu voi neimaginandu-mi ca voi sunteti niste oameni… niste oameni).

Repet: un vanzator… un vanzator bun (asa cum cred unii ca sunt eu) este extrem de bine informat. Un vanzator adevarat este in ziua de azi ca un detectiv de cea mai inalta clasa. Placerea prospectarii este imensa atunci cand ai rezultate.  „Prietenilor mei„, cei care declara sus si tare cat de mult ma apreciaza, ce mult m-ar ajuta pe mine, ce incredere au in mine le spun pe americaneste : ‘bull shit” adica cacat, balega!

Bai cacanarilor, la voi ma asteptam sa veniti primii sa imi fiti clienti atunci cand mi-am schimbat jobul. Pentru cei care nu stiu am lucrat 12 ani in multinationale, vreo 8 ani in Connex (Mobifon SA) actuala Vodafone. Eram foarte cautat atunci, nu aveam timp sa vorbesc cu toti „prietenii” care aveau de reparat un telefon, de inlocuit un charger sau o baterie de telefon, de un update de soft… suna telefonul „ca la butelii”. Azi nu mai suna decat cativa, pe care ii iubesc, si carora le voi transmite personal sentimentele mele reactualizate.

Acesti mari prieteni mincinosi nu ma mai suna decat cand au banuiala ca i-as putea indopa cu niste euroi. Unii dintre voi, jegurilor ma mintiti de peste doi ani in fata ca veti face numai la mine asigurarile de case, de masini. Nu stiu daca sunt un mare vanzator dar pot sa aflu aproape orice despre oricine pentru ca asta imi este meseria: sa imi cunosc clientii, sa aflu tot ce poate fi aflat, pentru ca marele secret ca sa ai succes in vanzari este sa stii ceva ce ceilalti vanzatori nu stiu! 

Toti astia, gunoaiele astea care se declara buni „prieteni”, pentru care eu am facut eforturi, sacrificii si, uneori, compromisuri, isi fac asigurarile pe la toate companiile de asigurari falimentare, cu patroni arestati, cu manageri in puscarie, dar care inca sunt credibile pentru ca NU APAR LA STIRI LA ANTENE! 

Deci, oameni de nimic, mincinosilor, faceti-va asigurarile unde vreti dar va asigur ca eu stiu unde si cand le-ati facut si sa nu va mai cacati pe voi ca expira RCA-ul nu stiu cand, ca nu stiti nu stiu ce cacat: ca voi, doi la leu!

Am clienti destui care cred in mine, fosti colegi de serviciu (sarutmana Gabitza si Laur! ) care ma cauta sa le fac asigurari pentru ca, nu stiu daca cred in mine dar vor sa ma ajute in „noua” mea cariera!

Daca nu ma mai gasiti pe Facebook inseamna ca am vazut ca v-ati facut asigurari de cacat pentru oameni mincinosi de cacat si vine vara si nu vreau sa miroasa la mine pe wall. Am zis!

PS: Vine o zi cand ne dezbracam de caracter si-l facem Zepelin sa atraga toate mustele de cacat din viata noastra!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

