Skip to content

Clientii mei despre… blog

Martie 30, 2014

Zilele trecute Consultanti finaciariam fost la un cabinet stomatologic in zona Rahova ca sa-i dau clientului meu polita de malpraxis. Am foarte multi clienti doctori stomatologi care isi fac la mine asigurarea de malpraxis, si, intalnirile cu ei sunt intodeauna o placere. Ca o paranteza, trebuie sa remarc ca in general fiecare „tagma doctoriceasca” are „cultura ei” in sensul ca doctorii stomatologi sunt intr-un fel, doctorii de familie sunt intr-un alt fel si medicii veterinari in cu totul alt fel. Unii sunt mai primitori, mai dispusi la vorba, altii mai greu de gasit iar ceilalti tot timpul pe fuga, grabiti, poti sa le vinzi si boabe de mazare pe post de pepeni pentru ca probabil nu vor observa.Dupa ce ii dau clientului meu asigurarea de malpraxis pentru doctori stomatologi mai stam la sueta, discutie plecata in general de la problema pe care o am eu cu dantura. Din vorba in vorba domnul George, sa-i zicem, imi povesteste ca, imi urmareste contul de Facebook si, inevitabil si blogul personal.

Ii povestesc „durerea” mea, ca nu reusesc sa sar si eu peste 2000 de vizitatori pe zi pe blog la care clientul imi atrage atentia:

„Robert, niciodata nu vei avea mai mult de 2000 de vizitatori pe blog atata vreme cat folosesti un limbaj decent si nu faci si tu ca ceilalti bloggeri care au succes. Tu ai citit blogurile astea care sunt pe primele locuri? Daca nu pui trivialitati, daca nu vorbesti despre toate organele sexuale, daca nu injuri, daca nu „vorbesti colorat” nu vei avea foarte multi cititori pe blog.  Astia sunt cititorii tai, cei pe care ii ai acum. Mie imi place ce pui tu acolo, asa ca te citesc. Daca in schimb ai scrie agresiv, nu te-as mai citi, destul sunt bombardat cu stirile de la ora 5, destul ma streseaza in fiecare zi cate un client cu tot felul de povesti… . Ramai asa cum esti, ai rabdare!”

Ii multumesc si pe aceasta cale domnului doctor atat pentru faptul ca isi face toate asigurarile la mine cat si pentru faptul ca de fiecare data cand vorbesc cu el am parte de o experienta deosebita. Ii voi asculta sfatul si indiferent de gusturile prietenilor mei de pe Facebook sau de aiurea, voi scrie aceleasi lucruri anoste pe blog.

Voi ce parere aveti?

2 comentarii
  1. Daca ai peste 1000 de vizitatori pe zi este foarte bine! Succes si nu schimba stilul🙂

  2. Parerea mea este ca domnu’ doctor zice bine. Asa este, articolele „taioase” (le numesc frumos, zicandu-le asa, adica alea in care ne cam batem cu mana-n piept si ne aratam spiritul justitiar, dar nu oricum, ci cu vorbe colorate, injurii etc.) sunt la mare cautare…si chiar printre oamenii seriosi nu de alde Draguseanca. Eu zic ca trebuie sa vizezi un public anume…si nu sa incerci sa aduci pe toata lumea pe blogul tau. In casa, ai vrea sa ai pe oricine ? Cam asa si pe blog….Zic si eu,neexperimentata de mine, de curand am blogul si statisticile arata ca 6-7 vizitatori vin frecvent, dar nu imi este nici cu suparare si nici cu disperare, si, dincolo de asta, am rabdare.

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

