Skip to content

Am daruit, am castigat!

Octombrie 2, 2013

Premiu la Merit, Vreau si Pot mai multLuna trecuta am participat la a treia sesiune a seminarului Merit, Vreau si Pot mai mult, denumit generic MVP3. A fost o zi de Sambata superba, asa cum ar trebui sa fie toate zilele vietilor noastre. O zi insorita, nici prea cald dar nici prea frig, o zi de sarbatoare in care 1500 de oameni de bun simt s-au intalnit intr-un cadru organizat unde, profesionistii de la Accelera Business Strategy, cea mai importanta firma de coaching romaneasca 100%, si invitatii lor, au facut ceea ce stiu sa faca: brainstormingul cunoasterii, al dezvoltarii personale si profesionale!

Cei care inca nu inteleg despre ce este vorba sunt liberi sa ma contacteze aici pe blog sau email si le voi explica cu ce se mananca! Cei care au deja ideile lor „gata formate”, desi habar nu au ce se intampla la Merit, Vreau si Pot mai mult, stiu ca sunt idioti, nesimtiti si sa isi tina mainile acasa, nu ca in bancul cu Natasa la sedinta de partid.

Am vazut pe Facebook un idiot din asta care cataloga MVP in aceiasi clasa cu MISA. „Misa” rupe de ce crezi tu idiotule si sa te ierte Dumnezeu si Miscarea de Integrare in Absolut ca esti prea prost pentru secolul asta!

Am avut prieteni care au facut mari eforturi sa vina la acest eveniment, unul a preferand sa inchirieze o masina de la o firma de rent a car din Bucuresti pentru a putea sa ajunga in timp util la eveniment,

Eu am avut „noroc”! MVP3 s-a desfasurat la trei statii de tramvai de mine am plecat cu o ora inainte de acasa… numai ca, legile lui Murphy functioneaza. Timp de 45 de minute nu a venit niciun tramvai! Si, credeti-ma acestea vin in aceasta zona la maxim 10 minute unul dupa celalat!

Eiiii, sa revenim la oile noastre si la tema acestui articol. La iesirea de la seminar am primit fiecare participant cate un balon cu sigla „Merit, Vreau si Pot mai mult” , o frumusete de balon albastru. Este adevarat ca puteai sa iei si doua/ trei ca nu ar fi spus nimeni nimic.

Ca si fan al MVP, abia asteptam sa ajung acasa sa imi pun balonul in sufragerie ca pe o amintire draga. Pe drumul de intoarcere catre casa, insa, o fetita de doi/ trei anisori a jinduit la balonul meu si nu am putut rezista sa nu dau acest balon fetitei. Nu mi-a parut rau! Parintii fetitei au fost parca mai bucurosi decat copilul! 🙂

Am daruit! A fost frumos, a fost bine! Am daruit un lucru care imi era tare drag, desi nu valora foarte mult, pentru mine avea o valoare sentimentala. Am daruit cu tot sufletul!

Azi am primit insa o alta veste de la echipa Accelera Business Strategy, organizatoare seminarului gratuit „Merit, Vreau si Pot mai mult”. Am primit prin tragere la sorti o carte de afaceri de la Accelera Business Strategy!

Am castigat! Foarte mult am castigat! Am fost acolo!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

Viata in patru :)

Blog dedicat copiilor nostri si emigrarii in Danemarca

