Skip to content

Recomandare contabil bun

August 29, 2013

pusculitaCa orice bun roman, vanzator, negustor, intreprinzator, am avut si eu o firmulita. Si cum nu m-am saturat sa tot platesc taxe si tot felul de amenzi, la cativa ani dupa ce am cesionat aceasta firma mi-am mai facut una, asa… ca sa nu-mi pierd obiceiul. Si iar taxe, impozite forfetare, legislatie care se schimba de la o luna la alta, alte amenzi… . Singurul lucru pe cae l-am invatat din cele doua experiente antreprenoriale a fost faptul ca, nu te apuci de treaba pana nu ai un contabil bun. Cunoasteti vreun contabil bun?

Ei bine, intrebarea este pur retorica deoarece eu am cunoscut un astfel de contabil, si de fapt nu este un „simplu” contabil ci o firma de contabilitate. Contabilitatea firmei este cel mai important lucru pentru sanatatea unei afaceri. Daca nu ai idee cum sa iti gestionezi banii, ce cheltuieli poti deduce, cum iti poti cheltui banii fara sa ai probleme cu legea… ai nevoie de un contabil bun care sa iti fie tot timpul aproape.

Firmele de contabilitate sunt insa cea mai sigura solutie pentru o afacere care nu isi permite un serviciu propriu de contabilitate, sau unde nu se motiveaza din punct de vedere economic un astfel de departament.

Cinstit sa fiu nu as mai apela niciodata la un contabil „de cartier” ca sa zic asa pentru ca in ultima perioada am realizat ce inseamna „sa ai in spate” o firma puternica de conta. Pe langa faptul, deloc de neglijat, ca serviciile unei firme de contabilitate pot sa coste mai putin decat cele ale unui singur contabil autorizat, serviciile sunt de departe de cea mai mare calitate. Practic, o firma de contabilitate serioasa iti va face economii la care nici nu visai si te va feri de neplaceri care pot costa sute de milioane de lei si aici ma gandesc la amenzile nesimtite ale ANAF care trateaza o firma cu doi-trei angajati ca si pe cele cu doua trei mii de angajati.

Chiar daca ai o firma de webdesign sau una de inchirieri auto, o firma care vinde usi de garaj sau monteaza sisteme de alarma si monitorizare, indiferent cat de neinsemnata ti se pare activitatea ta, chiar daca emiti o singura factura pe an, importanta firmei de contabilitate cu care colaborezi este esentiala si, daca voi mai avea timp o sa va povestesc vreodata ce experiente si cati bani am pierdut pentru ca nu am tratat cu seriozitate acest aspect.

From → Scrisuri

2 comentarii
  1. dan popa permalink

    Eu m-am saturat sa tot platesc 60 – 70% din venitul meu la stat, m-am saturat…si asta pentru ca nu stiu sa lucrez altfel decat cinstit. Am o firma care se ocupa de contabilitatea firmei si lucreaza la fel, cinstit. Am auzit de multe inginerii financiare facute de asa zisii ” contabili destepti ” care stiu cum sa mai si ocoleasca legea, apeleaza la artificii diverse si astfel dam mai putin la stat. Nu vorbesc aici de evaziune fiscala….dar ceva….naibii, ca mi s-a urat sa tot aud ca doar noi, micii intreprinzatori sustinem economia asta si buzunarelor astora de la putere. Mi se face sila….

  2. ionut permalink

    ati putea va rog da si cateva nume de firme cu care sa colaboram?

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

