Skip to content

Am nevoie de o consultatie, va rog!

Iunie 25, 2013

imi iubesc locul de muncaAm nevoie de un sfat, sau, poate de un psiholog… . Aveam in facultate un profesor care zicea ca nu e prost cine nu stie, e prost ala care nu intreaba. deci am nevoie de un sfat. Este pentru prima data de cand ma stiu cand nu ma mai pot urni catre „birou”.

Acum vreo doua saptamani, locul meu (fizic, scaunul, cum vreti sa ii spuneti) a fost ocupat de o alta persoana pe motiv ca… nu stiu.. ca este mai noua si trebuie sa vada mai bine la tabla.

Mi s-a dat un alt loc dupa ce am zis ca este o bataie de joc sa te duci la munca sa te trezesti, fara sa te anunte nimeni ca locul tau nu mai este acolo. Mi s-a zis ca este o greseala, ca asa e obiceiul „locului”… ca daca nu-mi convine aia e, ca de ce imi bat joc … ma rog. Treaba e reala, si eu atunci am fost convins ca o sa-mi dau demisia, desi, am zis, ca pe buna dreptate, nu merita sa le fac asta celor care au crezut si cred in mine… .

Ei, cu toate astea, desi fac toate eforturile sa ma automotivez, sa gasesc o ancora, sa ma refugiez in evenimente anterioare care ma fac sa ma simt ok… nu mai pot sa ma duc „la birou”.

Fac niste eforturi supraomenesti pentru a ma duce la munca, paradoxal, intr-un loc in care abia asteptam sa ajung, sa fac lucruri pe care ador sa le fac… dar cand ma gandesc ca locul acela nu mai este al meu… „mi se pune frana” si punct! Ma simt de parca as fi trecut prin cea mai mare deceptie…

In fiecare zi imi vine sa accept alte oferte de munca si sa nu ma mai duc aici unde ma duc de cateva luni bune.

Am nevoie de un consult, nu-i asa? Spuneti-mi voi daca ati mai patit asa ceva? Sentimentul este atat de puternic incat imi vine sa-mi dau palme…

Ce importanta are scaunul pe care stati pentru voi, la locul de munca? Voi ce ati face daca ati fi in locul meu?

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

Viata in patru :)

Blog dedicat copiilor nostri si emigrarii in Danemarca

