Skip to content

Revolutia papucilor de plaja

Mai 11, 2013

Kaufland LogoAseara cumparam din Kaufland Sebastian niste bautura alcoolica, alta nealcoolica si diverse chestii pe care le cumpara oamenii care muncesc 16 ore pe zi pe bani putini. Tragand neglijent caruciorul si uitandu-ma sa vad care casa de marcat este mai libera, am accidentat usor un tigan… un rrom care mergea bezmetic prin magazin. L-am calcat cu o roata peste piciorul lui gingas incaltat cu un papuc de plaja, din ala ieftin de 2 lei.

Tig… rromu’ a incercat sa se dea la mine… dar voi stiti cum sunt eu:  maxim! Cand am incercat sa-i cer scuze oferindu-i caruciorul drept guler pentru viitoare fractura cervicala… el s-a dat puti in spate masandu-si gingasa extremitate si zicand dulceag: „hai mah, unchiule”…

Deci, dupa ce am stabilit ca suntem oarecum rude am lasat incidentul sa treaca usor, ignorandu-l deoarece aveam alte probleme la care sa ma gandesc… dar nu am putut sa nu remarc ca 80% din stimabilii consumatori erau incaltati in papuci de plaja, deci eram in pericol sa fac multe victime chiar daca nu erau tig… rromi.

Eu, singurul extraterestru imbracat la Sacou si pantofi cu scartz, m-am simtit ca un Terminator in mijlocul unei revolutii a papucilor de plaja. M-am simtit ca un elefant intr-un magazin cu portelanuri… sincer.  Adica si rumanii erau imbracati marea lor majoritate ca si tig… rromii aia. Mai putin fuste.

Am realizat pentru prima data in viata mea ca sunt un om anormal, un gunoi al societatii care umbla impaunat cu haine de 1000 de euro intr-un hipermarket al saraciei, al revolutionarilor, al clasei muncitoare obidite. Lipsit de educatie, ma duc imbracat elegant, normal, intr-un hipermarket?

Am hotarat ca incepand de saptamana viitoare sa imi iau un „costum” de schimb: bermude si papuci de plastic, si aia chiar de-i iau de noi ii rup si ii leg cu sarma ca sa fiu si eu in randul lumii!

From → General, Social

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

