Skip to content

Cea mai frumoasa zi

Aprilie 27, 2013

autograf Bogdan Comanescu„O zi minunata pentru a schimba in bine viata a peste o mie de oameni” zicea azi dimineata, pe Facebook, cineva, in speta Bogdan Comanescu (dupa parerea mea, un Tony Robbins al Romaniei). Acum cateva zile nici nu visam ca voi da mana cu unul dintre idolii mei, unul dintre colegii mei de generatie care reusesc sa schimbe Romania, asa cum, poate, ne dorim fiecare dintre noi.

La seminarul de azi sustinut de ACCELERA au participat de fapt putin peste 1000 de oameni si a fost un seminar de excelenta in dezvoltare profesionala si personala.

Am vrut sa scriu acest mic articol acum cateva ore dar am zis sa fie un articol scris la „rece”. Cu toate acestea, seminarul „Merit, vreau si pot mai mult” (MVP)va ramane, si cred ca are potentialul sa devina, o miscare sociala in tara noastra. Oamenii de vanzari adevarati stiu ce este ACCELERA si cine este Bogdan Comanescu si colegii sai. Ce nu stiu insa multi dintre oamenii de vanzari este ce valoare au trainingurile si seminariile acestei companii.

ACCELERA este cea mai occidentala initiativa de coaching din Romania, adaptata la realitatile pietei romanesti, adaptatat la felul nostru de a fi.

MVPAsteptam sa apara si filmuletele de la cel de-al doilea seminar MVP. Nu am cuvinte sa descriu ce atmosfera a fost la acest semina si nici sa va povestesc ca, de fapt, in cateva ore am participat la niste traininguri care costa mii de euro… sper ca poate filmarile de la acest seminar sa va arate ce inseamna profesionalismul romanilor de la ACCELERA.

A fost una dintre cele mai frumoase zile din viata mea, si a altot 1000 de romani. Am primit si un autograf pe care il voi pastra in inima chiar daca el este scris pe hartie. Bogdan Comanescu si echipa lui face pentru Romania ce nu a facut niciun guvern postdecembrist: dezvolta Romania!

Prevad ca, in maxim trei patru ani, seminariile ACCELERA vor umple stadioane. Nu glumesc, si, cei care ma cunosc stiu ca atunci cand eu am zis, am zis!

diploma accelera

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Ma semnez: „Robert care va va sustine pe Internet”.

From → Scrisuri, Social

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

