Skip to content

Nu ma ajuti pe mine, prietene!

Aprilie 21, 2013

atentie!Am fost putin plecat, recunosc, si de data aceasta nu cu o masina de inchiriat, ci cu masina personala intr-un periplu de business prin orasele patriei, pe la prieteni si prospecti. Voi mai scrie pe blog despre asigurarile de viata si pensii, chiar daca va veti plictisi si chiar daca unii ma acuza ca scriu numai „vorbe grele”…

Am fost plecat sa semnez cateva contracte de asigurari de viata si printre altele m-am intalnit cu un prieten de pe Facebook care vroia sa cunoasca amanunte despre planurile financiare pentru copii. Toate bune si frumoase. Dupa o discutie de 30- 40 de minute, omul imi spune ca deocamdata se va mai gandi la planul de pensie dar:

„-Cu o Academica tot am sa va ajut!” ( „Academica” pentru cine nu stie este un plan financiar de studii pentru copii de la ING)

Deci prietenul vroia sa „ma ajute” pe mine… . Ca nepot al lui Stefan cel Mare, mic la stat si iute la manie, i-am replicat ca il las sa se mai gandeasca, poate ma „va ajuta” cand va fi convins ca are nevoie de o asigurare.

Printre altele, meseria asta de consultant financiar este una dintre cele mai grele meserii din lume dar si cele mai frumoase. Grele pentru ca trebuie sa inveti in fiecare zi, in fiecare zi trebuie, pe langa toate celelalte probleme, sa fii la zi cu tot tot ce inseamna legislatie, burse, fonduri, etc.  Frumos pentru ca, ca si consultant ajuti oamenii sa isi consolideze un viitor financiar, sa isi asigure bunastarea indiferent de problemele si riscurile care pot sa apara in viata lor.

Deci, draga prietene, nu ma ajuti pe mine! Eu imi castig existenta intradevar, din aceasta meserie, si, de multe ori castig poate mai putin, din punct de vedere financiar, decat marea majoritate a clientilor mei. Chiar daca nu castig prea mult, fac aceasta meseria din placerea de a ajuta oameni, din dorinta de a avea prieteni buni pe urmatorii 20 de ani care imi vor multumi ca am aparut in viata lor si ca m-am implicat. Numai drumul pana la tine m-a costat mai mult de jumatate din comisionul pe care l-as fi incasat daca iti faceam asigurarea si ma doare in cot de asta. Ma doare in schimb ca m-ai tratat ca pe un comis voiajor care vroia sa iti vanda un aspirator!

Asa ca, daca nu ai fost atent si nu mi-ai raspuns sincer la intrebari in jumatatea de ora in care ne-am vazut si nu ai realizat ca pe tine te ajuti si pe copilul tau care iti este drag ca lumina ochilor, atunci tot ce pot sa iti spun si pe aceasta cale este:

– Nu pe mine ma ajuti, prietene!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

