Skip to content

Ce gandeste angajatorul?

Decembrie 18, 2012
Tinuta vanzari

Tinuta vanzari

Am fost la cateva interviuri si, la o prima vedere, angajatorul (prin reprezentantii sai legali) a zis: „Wow!”, adicatelea pe intelesul meu, un angajat cu IQ-ul mic, inseamna ca sunt un vanzator, sa-i zicem, „must have”.

Prezenta, logoree, costum-cravata-camasa-parfum(adica imagine).  Dar acest din urma element este esential in vanzari.  Este foarte important atat pentru vanzarea in sine cat si pentru imginea companiei ca reprezentantul sau sa aiba o tinuta cat mai eleganta. Este ca si in dragoste, daca nu iti place de la bun inceput partenerul nu te vei apropia din nou si nu il vei cunoaste niciodata.

Angajatorul se gandeste: „da, asta este angajatul pe care il doresc!. Serios, motivat, inteligent si, mai ales, dupa cum imi spunea un angajator, are prestanta.

Toate bune si frumoase. Stabilim ca imaginea conteaza dar cand vine vorba de salariu, angajatorul vine cu niste oferte care nu imi acopera nici macar jumatate din chiria unui costum, ca sa nu mai zicem de cat costa el.

Pai mai oameni buni, mai crestinilor, imi vand costumele si stau un an doi acasa! Daca iti place cum sunt imbracat, cum miros, cum crezi ca voi ajunge dupa ce voi lucra la tine un an de zile pe un salariu de mizerie? Cum crezi ca angajatii tai iti vor face o imagine de firma serioasa, de partener de succes de afaceri, daca ei sunt imbracati in zdrente de la second hand?

Ce gandesti cand iti permiti sa ma chemi la interviu si sa imi oferi un salariu de 200 de euro cand eu iti spun ca am 400€ deja. Si nu iti spun adevarul, pentru ca am mai mult dar nu vreau sa te sperii!

Ieri m-am dus la un interviu pentru care am am traversat jumatate din oras pe o vreme in care nici cainele nu il scoti din casa ca sa mi se propuna un salariu de mizerie si sa ma mai platesc si transportul ca sa ma duc la training la Suceava.  Si tot ei sunt suparati ca nu am acceptat.

Bai, voi sunteti nebuni?

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

