Skip to content

Raspunsuri interviu

Decembrie 2, 2012
Raspunsuri la interviu

Raspunsuri la interviu

Mie personal, intrebarile standard de la interviu mi se par dovada unei lipse totale de respect pentru inteligenta angajatului.  Daca ni se pun tot timpul aceleasi intrebari, firesc ar fi, ca si noi, angajatii, sau mai bine zis, candidatii, sa avem raspunsuri standard? Stiu ca angajatorul doreste sa creioneze personalitatea candidatului, dar se gandeste ca acesta are deja pregatite aceste raspunsuri? Atunci, cum vei selecta candidatul corect?  Iata un alt exemplu de raspunsuri la cele mai frecvente intrebari puse in cadrul interviului:

Ce te motiveaza sa fii performant?
Un job in care sa fiu motivat sa-mi dezvolt calitatile profesionale si
personale si sa-mi pun in valoare experienta si capacitatile
intelectuale.
Un management care pune accent pe calitatea profesionala si personala
a angajatului, un management care tine cont si de ideile angajatului.

Care ar fi jobul tau ideal?
Jobul care imi ofera oportunitatea de a folosi experienta si
abilitatile dobandite, dar care sa-mi ofere si posibilitatea de a ma
dezvolta profesional continuu si care sa-mi ofere sansa de a face si
invata lucruri noi si diversificate.
Jobul care sa ceara profesionalism, implicare maxima si provocari.
Jobul perfect pentru mine este acela la care merg de fiecare data cu
placere, cel unde am tot timpul de facut ceva si in care perspectivele
si provocarile sunt diversificate si continue.
Care este cea mai mare realizare a ta de pana acum?
Din punct de vedere personal cea mai mare realizare ar fi buna relatie
avuta si pastrata cu oamenii/colegii/clientii cu care am intrat in
contact.
Din punct de vedere profesional cea mai mare realizare a fost ca am
reusit sa ma afirm in toate societatile pentru care am lucrat,
indiferent de activitatile pe care le-am desfasurat.

Cum te-ar caracteriza ultimul tau sef?
Sociabil, muncitor, serios, ambitios, degajat, cu un simt al umorului
foarte dezvoltat, punctual, sincer si uneori mult prea perfectionist,
incapatanat si direct.

Cum te-ai descrie? (3 calitati, 3 defecte)
Imi place sa cred ca sunt o persoana muncitoare, ambitioasa, cu
principii personale si profesionale foarte solide.
Ca defecte pot spune ca uneori astept prea mult de la oamenii de langa
mine si ca sunt mult prea perfectionist, direct si sincer.

Cum te vezi peste 5 ani?
La fel cum ma vedeam si acum 5 ani, muncind si luptand pentru a ma
dezvolta personal si profesional si pentru a face fata tuturor
provocarilor aparute. In plus de aceasta, stiu ca experienta continua
pe care o voi dobandi ma va ajuta sa ajung intr-o pozitie care sa-mi
dea posibilitatea sa am o mare putere de decizie, pozitie din care sa
pot ajuta si sfatui alti tineri ambitiosi si doritori de afirmare
profesionala.

Eu, personal, daca ar fi sa aleg dintre doi angajatori, in cazul in care am fost acceptat, as alege angajatorul care nu mi-a pus aceste intrebari! De ce? Pentru ca inseamna ca, acel angajator pune accent pe creativitatea si personalitatea angajatului.

Ce provocare!

From → General

3 comentarii
  1. E bine de ştiut!😆

  2. Claudia permalink

    Cata dreptate ai!!! Este incredibil ce au ajuns sa intrebe… Ieri am fost la un interviu si la intrebarea cu jobul ideal, am raspuns ca vreau sa fiu o scriitoare boema, dar daca se poate si cu un cont gras in dolari… Adica serios, ce vor sa auda: ca vreau sa muncesc toata viata, pana la pensie, sa-mi mai ramana 1-5 ani de pensie, daca ii mai rpinzi si pe iai, si eventual la firma lor… desigur…

Trackbacks & Pingbacks

  1. Iti cauti un job, esti vanzator! | hutanurobert

Lasă un răspuns

Puterea sub lupă ... până la bec!

Energia electrica o afacere rentabila si pentru tine

radio vocativ

radioul celor care nu mai vor să fie manipulați

blog cu sare si piper

Un blog pentru toti cei pasionati de bucatarie, retete rapide, bucate gustoase si sanatoase

Sare'n Ochi

Dezbateri publice. Intri cu nervii tăi, ieși cu ai altora.

papile mofturoase

hrană sănătoasă şi sfaturi isteţe de îngrijire

La Marginea Căsniciei

Cum să (nu) supravieţuieşti în cuplu o viaţă întreagă, la limita dintre iubire şi cotidian.

DIETA MEDITERANEANA

"DON'T LOOK FOR A PILL THAT SUBSTITUTES CRETAN DIET. THERE IT'S NONE" - SERGE RENAUD

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Theo Anghel

Autor - Am murit, din fericire: Întoarcerea

Inchirieri auto

Totul despre domeniul inchirierilor de masini

hutanurobert

Blog simplu, de voie de nevoie

WWW-uri - articole despre site-uri

Pareri, advertoriale, informatii utile, promovare online site-uri

Capitalism pe pâine

Fondator si director: Mihai Giurgea

Andreea Elefteriu

Curajul este la inceputul tuturor lucrurilor

